پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه
مدیر درمانگاه صلواتی از دیدار هئیت مدیره پایگاه درمانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام با شهردار قم خبر داد.
در این دیدار که پس از نشست مطبوعاتی، ظهر روز دهم آبان ماه برگزار شد، محمد خامه یار و دکتر سید محمدحسن طاهایی ضمن ارائه گزارشی از خدمات این پایگاه به عموم مردم و فعالیت های 15 ساله درمانگاه خیریه سید‌الشهدا(علیه السلام) از برپایی درمانگاه صلواتی در تاسوعا و عاشورای امسال خبر دادند.
در این دیدار شهردار قم گفت:خدا را شاکرم که امسال هم سعادتی نصیبم شده تا در خدمت عزاداران امام حسین علیه السلام باشم. وی ضمن ابراز خشنودی از اجرای کارهای خوب و ارزشمند سال های گذشته در حوزه سلامت به رویکرد دولت امید که توجه به سلامت عموم مردم است اشاره کرده و گفت:همانطور که دولت به سلامت نگاه ویژه ای دارد ما و خیرین هم باید با عزم ملی نگاه ویژه ای به امر سلامت داشته و در این زمینه فعال باشیم.
دلبری با بیان اینکه شهرداری این آمادگی را دارد تا در صورت امکان به غیر از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سایر نقاط شهر هم این طرح خیریه را جهت تامین سلامت عمومی گسترش دهد افزود از ایجاد پایگاه های درمانی در مکان هایی که تجمع عزاداران در آن زیاد است حمایت می کنیم.
وی  همچنین خاطر نشان کرد بسیار خوب است که این خیریه فقط مختص زمان خاص تاسوعا و عاشورا نباشد و در ایام دیگری همچون اعیاد نیمه شعبان و ایام فاطمیه به فعالیت و ارئه خدمات پرداخته و پیشنهاد داد به بخش درمانی، مبحث مشاوره هم اضافه شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی