پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

مسئول درمانگاه سیدالشهدا(ع) مطرح کرد
فعالیت 45 پزشک متخصص در درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا

مسئول درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) به حضور 45 دکتر در این درمانگاه اشاره کرد و گفت: 60 دکتر برای فعالیت در درمانگاه سیدالشهدا(ع) اعلام آمادگی کرده‌اند، اما به علت کمبود مکان نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده مناسبی انجام دهیم.
خبرگزاری فارس: فعالیت 45 پزشک متخصص در درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ محمد خامه‌یار طی نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به فعالیت 15 ساله درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در زمینه خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی و کاهش بار درمانی شهر قم از اهداف برپایی این درمانگاه است.

وی اضافه کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا بیشتر پزشکان تعطیل هستند اما برخی از پزشکان با روحیه بسیجی در درمانگاه مذکور مردم را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند که این امر قابل تقدیر است.

مسئول درمانگاه صلواتی حضرت سیدالشهدا(ع) به حضور 45 دکتر در این درمانگاه اشاره کرد و گفت: 60 دکتر برای فعالیت در درمانگاه سیدالشهدا(ع) اعلام آمادگی کرده‌اند اما به علت کمبود مکان نمی‌توانیم از این ظرفیت استفاده مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امکانات پزشکی بیمارستان کامکار در اختیار پزشکان درمانگاه حضرت سیدالشهدا(ع) قرار داده خواهد شد ادامه داد: افراد بی‌بضاعت در این درمانگاه شناسایی خواهند شد و در صورت صلاح‌دید مسئولان تا سقف یک میلیون تومان برای انجام فعالیت‌های درمانی به آن‌ها کمک خواهد شد.

خامه‌یار خاطرنشان کرد: در سال گذشته این درمانگاه 5 هزار مراجعه کننده داشته است و امسال برخی از افراد در صورت صلاح‌دید پزشکان دوباره مراجعه خواهند کرد و از آن‌ها هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته آموزش و پروش مدارس را به صورت رایگان در اختیار درمانگاه سیدالشهدا(ع) قرار می‌داد، اما امسال برای هر مدرسه هزینه‌ای را به صورت جداگانه دریافت می‌کند که امیدواریم این هزینه با همکاری مسئولان استانی همانند سال‌های گذشته پرداخت نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی