پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه
شهردارقم گفت:باتوجه به اینکه تعدادزیادی از پرسنل شهرداری قم وخانواده های انان نیاز به دریافت خدمات بهداشتی ودرمانی هستند،کلنگ درمانگاه جدید سید الشهدا در طی ماه محرم امسال در منطقه یک ونزدیکی میدان بسیج ،زده خواهد شد.


به گزارش ستاد خبری درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم ،شهردارکلانشهر قم دربازدیداز درمانگاه صلواتی سید الشهدا اظهار داشت:باتوجه به احساس نیاز پرسنل شهرداری قم وخانواده های آنان به دریافت خدمات پزشکی تخصصی ،در طی ماه محرم امسال ماکلنگ این درمانگاه را در زمینی به وسعت2هزار متر مربع ودر نزدیکی میدان بسیج منطقه یک ،زده خواهد شد تا در طی دوسال آینده به بهره برداری کامل برسد .

مهندس دلبری افزود:در این درمانگاه بخشهای مختلفی مانند اورژانس،دندان پزشکی،تخصصها وبخشهای مختلف پزشکی دیگر ایجاد خواهد شد ودر حقیقت این درمانگاه توسعه یافته تر از درمانگاه کنونی ماکه با همین نام درحال فعالیت است،خواهد بود وبازدید برای عموم مردم آزاد خواهد بود.وبا توجه به اینکه مکان این درمانگاه نزدیک مکان استقرار مسافرین در منطقه یک است،می تواند نیازهای مسافرین وزائرین عزیزشهر مقدس قم را نیز جوابگو باشد.

وی درپایان برعزم جدی شهرداری قم در جهت حمایت از کارهای خیریه وعام المنفعه تاکید کرد وافزود:حمایت ما از درمانگاه صلواتی سید الشهدا در همین راستا صورت گرفته وما از همین جا دستان این پزشکان خیر را به گرمی می فشاریم که از خیر استراحت خود گذشته واینگونه به خدمت به مردم در این روزهای عزیز می پردازند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی