پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: درمانگاه صلواتی محدود به تاسوعا و عاشورای حسینی نشود بلکه هر ماه در بخشی از استان قم با برپایی این نوع درمانگاه به شماری از نیازمندان خدمات درمانی ارائه شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد رضا آشتیانی بعد از ظهر امروز؛ عاشورای حسینی در حاشیه بازدید از درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: برپایی درمانگاه‌های صلواتی در حاشیه برگزاری سوگواری حسینی، اقدامی ارزشمند و شایسته است.

وی افزود: برپایی درمانگاه صلواتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی که تجلی خدمت، ایثار و از خودگذشتگی است، بیش از پیش برای ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه مؤثر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از متولیان و برپاکنندگان درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) گفت: متولیان این پایگاه پزشکی را رزمندگان دفاع مقدس تشکیل می‌دهند که این موضوع، تجلی شکوه و جلوه عاشورا در دوران دفاع مقدس را دارد.

وی، حضور پزشکان متخصص و برجسته را در این درمانگاه صلواتی مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: ویزیت رایگان مردم و نیازمندان، توسط پزشکان متعهد در این روزهای تعطیل، اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی است.

آشتیانی با بیان اینکه نباید برپایی چنین درمانگاه‌هایی به روزهای تاسوعا و عاشورا محدود شود، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود درمانگاه صلواتی با حضور پزشکان متخصص هر ماه در یک نقطه استان قم برپا شود تا شمار بیشتری از نیازمندان و افرادی که بضاعت مالی در امور درمانی ندارند، بتوانند از خدمات این درمانگاه بهره‌مند شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی