پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

مسئول پایگاه درمانی صلواتی سید الشهدا گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به دو هزار نفر از عزادارن خدمات درمانی رایگان ارائه شده است.

 محمد خامه یار مسئول درمانگاه صلواتی سیدالشهدادر این گفتگو گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی طبق سنوات گذشته دو هزار نفر از عزادان حسینی در درمانگاه سید الشهدا (ع) مورد معاینه قرار گرفتند.

 وی افزود: این درمانگاه صلواتی در دبیرستان دین و دانش برقرار بوده و شصت پزشک عمومی و متخصص در بخش های زنان، کودکان، تغذیه، بهداشت، دندانپزشکی، چشم پزشکی، ژنتیک، پوست و مو، جراحی و ...حضور داشته و با همکاری 40 نیروی خدماتی فعالیتهای مختلف درمانی را جهت عزادارن حسینی انجام دادند.

خامه یار ادامه داد: بسیاری از این پزشکان برای همکاری با این پایگاه درمانی اعلام آمادگی کرده بودند که متاسفانه به جهت محدودیت مکانی و امکانات نتوانستیم از توانمدیهای تخصصی آنها بهره مند شویم.

مسئول درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) تصریح کرد: در همین راستا با استفاده از تامین هزینه دارو توسط خیرین به بیمارانی که نیاز به دارو داشته اند داروی رایگان و صلواتی اهدا شده است.

وی اظهار داشت: به کار گیری توانمندی  پزشکان متعهد،  فرهنگ سازی  ارائه خدمات به عزاداران حسینی  به صورت صلواتی  و ترویج آموزه های عاشورایی از اهداف برپایی پایگاه درمانی بوده است.

خامه یار گفت: این پایگاه درمانی آمادگی خود را برای ارائه خدمات در مناسابت خاص اعلام داشته و امیدواریم بتوانیم با استفاده از مشارکت و همیاری مردم خدمات ارزنده ای را برای همشهریان ارائه دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی