پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

پزشکان از حضرت زینب (س) الگو می گیرند...

شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر قم:

پزشکان از حضرت زینب (س) الگو می گیرند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم گفت:درفرهنگ عاشورایی جلوه هایی زیادی برای الگوپذیری وجود دارد که سر لوحه آنها حضرت زینب کبری (س)است که جامعه پزشکی وپرستاری ما امروزه از آن الگو پذیری می کنند.


به گزارش خبرنیوزاستان قم به نقل از ستاد خبری درمانگاه صلواتی سید الشهدا ء قم ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قم  صبح امروز دربازدید از درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم با اشاره به این مطلب اظهار داشت:درتاسوعا وعاشورا الگوهای مختلفی ظهور نمودند که هرکدام آنها برای یک نسل به عنوان الگو معرفی شدند،به طوری که ما می بینیم که پیرمردان ما از حبیب بن مظاهر الگو می گیردند که در اوج بزرگسالی به ارباب خود امام حسین (ع) خدمت نمود وجان خود را فدای راه اسلام نمود.
جوانان ما از علی اکبر وحضرت قاسم الگو می گیرند که در اوج جوانی ،جان خود را تقدیم راه اسلام نمودند.
حجه الاسلام سید مصطفی علامه مهری افزود: در واقعه کربلا می بینیم بانوان مانند مردان حماسه هایی آفریدند که سرلوحه آنان حضرت زینب اسنت که همراه ام کلثوم از کودکان زخمی ها پرستاری و به ویژه حضرت سجاد پرستاری کردند و هم پشتوانه امام حسین در جنگ بودند اینها همه الگوهایی هستند از حماسه های عاشورا.
وی گفت: پزشکان عزیز ما نیز با الگو پذیری از این اسوه های صبر و بردباری در مناسبت های مختلف از طریق ارائه خدمات خود به بیماران به ویژه بیماران نیازمند از اربابان خود تاسی می جویند.
وی خاطرنشان کرد: می توان از سفره های اباعبدالله الحسین در همه زمینه ها بهره گیری کرد برخی ها در اطعام مردم سهیم می شوند برخی ها در امور فرهنگی و برخی ها در زمینه پزشکی وظیفه خدمت رسانی خود را به مردم به ویژه عزاداران حسینی انجام می دهند.
و هم خاطره عاشوررا و هم ایثارگری زینب کبری (ع)را برای دیگران تداعی می کنند .
وی با تشکر از برپایی درمانگاه صلواتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا مراکز درمانی تعطیل میشود وجود چنین درمانگاه صلواتی مایه خیر عموم است و از واسطه های خیر مانند آقای خامه یار تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم کلیه عزیزانی که در این راه قدم برمی دارند خداوند به ایشان اجر و پاداش عطا نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی