پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

درکنار درمانگاه صلواتی سید الشهدا صورت گرفت:

برپایی نمایشگاه حماسه حسینی توسط نیروی انتظامی قم

نیروی انتظامی استان قم برای آشنا نمودن عزاداران حسینی با فرهنگ عاشورایی،نمایشگاهی با عنوان حماسه حسینی در دبیرستان دین ودانش برگزار نموده است.

 

به گزارش خبرنیوزاستان قم به نقل از ستاد خبری درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم  ظهر امروز در بازدید ازدرمانگاه صلواتی سید الشهداء قم اظهار داشت:هم اکنون ما به جایی رسیدیم که بعد اجتماعی در اولویت برنامه های پلیس قرار گرفته است وامروزه بهره بردن از مشارکت مردمی ،در صدربرنامه های ما است.
سرهنگ احمد صادقی افزود:در زمینه کارهای فرهنگی ما گام های بیشتری به مردم نزدیک شدیم وهمواره سعی نمودیم که از مشارکت مردم بهره ببریم.
وی گفت:ما هرچقدر بتوانیم با توسعه کارهای فرهنگی خود،جرم وجنایت را در جامعه کاهش دهیم،درکارهای خود موفق ترخواهیم بود.
سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد:پلیس در برخورد با سلب کنندگان آرامش مردم باقاطعیت کامل برخورد می کند تا این عده نتوانند به آرامش مردم خللی وارد کنند وآسایش آنها را مورد تهدید قرار دهند ودر این راه حتی از جان خود نیز مایه می گذارند.
وی به برپایی نمایشگاه حماسه حسینی در کنار درمانگاه صلواتی سید الشهداء اشاره کرد وافزود:این نمایشگاه درجایی برپا شده است که مؤسس آن یک اسوه فرهنگی بوده است ویک مکانی ارزشی ومقدس به شمار می رود.
وی خاطر نشان کرد:ما هرچه بتوانیم بیشتر مردم را به سمت فرهنگ عاشورایی سوق دهیم،از جرم وجنایت در جامعه جلوگیری نموده ایم ویا باعث کاهش آن در جامعه می شویم.
ما در این نمایشگاه منتخبی از سخنان شهید مطهری در خصوص حماسه عاشورا در 20پلات با موضوع واقعه عاشورا،توزیع بروشور با موضوعات عفاف وحجاب ،پیشگیری از وقوع سرقت در اماکن شلوغ،و..،به مردم عرضه نمودیم.
سرهنگ صادقی افزود:در این نمایشگاه بروشور هایی در زمینه توصیه پلیس به عزاداران حسینی در خصوص محرم وهمکاری با نیروی انتظامی درزمینه برقراری نظم وامنیت ،رعایت حجاب اسلامی ،جلوگیری از نزاع،جلوگیری از انجام اعمل موهن مانند قمه زنی ،تیغ زنی واعمل مشابه آن و..،توزیع می شود.
وی گفت:ما در این نمایشگاه سعی نمودیم که از همکاری پلیس افتخاری بهره ببریم تا این عزیزان مشارکت خود را به عرصه ظهور برسانند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی