پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم:

خدمت پزشکان در روزهای تاسوعا وعاشورا یک پشتوانه معنوی برای آنان است

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت:باتوجه به بسته شدن تعداد زیادی از اماکن پزشکی در ایام تاسوعا وعاشورا،حضور پزشکان در درمانگاه صلواتی سید الشهداء وویزیت رایگان عزاداران،یک پشتوانه معنوی واخروی برای این قشر خدوم است.


به گزارش خبرنیوزاستان قم ،رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم در بازدید از درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم اظهار داشت: باتوجه به بسته شدن تعداد زیادی از اماکن پزشکی در ایام تاسوعا وعاشورا،حضور پزشکان در درمانگاه صلواتی سید الشهداء وویزیت رایگان عزاداران،یک پشتوانه معنوی واخروی برای این قشر خدوم است.
دکتر محمد رضا قدیر افزود:باتوجه به اینکه در ایام تاسوعا وعاشورا،خیل عظیمی از مردم عزادار به اماکن مذهبی رهسپار می شوند وبرخی از اماکن خدمات رسان پزشکی نیز در این ایام تعطیل می شوند،وجود اینچنین درمانگاهی آنهم در مکانی شلوغ ونزدیک حرم، می تواند بار بزرگی از دغدغه های مردمی را در حوزه درمانی بردارد.
وی گفت:من شاهدهستم که پزشکان زیادی از استراحت وآسایش خود زده وبه ویزیت رایگان مردم در این درمانگاه می پردازند،اینها همه نشانه از عشق وایثار همکاران عزیز وارادت آنها به سرور وسالار خود اباعبدالله الحسین(ع)است که اینگونه در ایام تعطیل از استراحت خود زده وبه خدمت مردم وعزاداران حسینی می پردازند.
وی خاطر نشان کرد:امروزه پزشکان ایرانی نشان دادند که در کارهای خیروعام المنفعه،سر آمد همکاران خود در جهان هستند،آنان به جای اندیشیدن به منافع مادی خود،همواره در خدمت به مردم حماسه ها آفریده اند وحضور آنان وارائه خدمات آنها در این درمانگاه،بهترین گواهی برا این مدعا است.
واین کار آنان دعای خیرمردم برای آنها دربرخواهد داشت که یک ذخیره ای بزرگ برای آنها در آخرت خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی