پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه

 

با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در قم صورت گرفت
هجدهمین سال فعالیت درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورا
درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) قم برای هجدهمین سال متوالی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) به پذیرش بیماران با حضور پزشکان بسیجی و پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام نمود.

به گزارش پانا از قم، به گفته محمد خامه یار مسئول درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) و رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، سال گذشته درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) بیش از 2 هزار و 500 نفر مراجعه کننده داشته و امسال در این درمانگاه –در محل دبیرستان دین و دانش  قم- آمادگی پذیرش 5 هزار نفر ایجاد شده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز تاسوعا و عاشورا خدمات پزشکی فقط در مراکز درمانی عمومی در اختیار مردم قرار می گیرد، این درمانگاه با حضور 80 متخصص که غالبا از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند، برای دسترسی بهتر زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) به پزشکان عمومی و متخصص، دائر گردید.

خامه یار ادامه داد: در این درمانگاه برای هر شیفت کاری پزشکان عمومی خانم و آقا با تخصص‌های مختلف از جمله، تغذیه، زنان و زایمان، چشم پزشکی و ....حضور داشتند که به طور رایگان از قم، تهران و خراسان رضوی هم برای این کار مقدس حضور پیدا کرده بودند و بعضا هزینه داروها نیز  به طور غیر مستقیم رایگان انجام می شد.

لازم به ذکر است نمایشگاهی نیز به همت نیروی انتظامی در حاشیه فعالیت درمانگاه گردید و جمعی از مسئولان کشوری و استانی نیز از در طی روزهای خدمات رسانی پزشکان، از درمانگاه و نمایشگاه جنبی آن بازدید کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی