پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه
مدیر درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم گفت: ایستگاه های صلواتی درمانی در قم در روزهای تاسوعا و عاشورا مردم قم را ویزیت می کنند.

سید محمد حسن طاهایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در قم اظهار کرد: ایستگاه‌های صلواتی 16 سال است که در روزهای تاسوعا و عاشورا فعالیت پزشکی خود را آغاز کرده و این کار را ادامه می دهند.

مدیر درمانگاه سیدالشهدا با بیان اینکه هدف از ایجاد این ایستگاه ترویج فرهنگ عاشورایی و فرهنگ  از خود گذشتگی است بیان کرد: ایستگاه های صلواتی با همکاری افراد خیر و رزمندگان دفاع مقدس دایر شده است.

وی عنوان کرد: سه ایستگاه پزشکی صلواتی در مسیر عوارضی اتوبان قم -تهران، دبیرستان دین و دانش و مدرسه امیر کبیر برپا می شود.

طاهایی با بیان اینکه این ایستگاه ها از ساعت 8 صبح روز تاسوعا تا 19:30 روز عاشورا شروع به فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: در صورت اینکه مراجعه کنندگان تا پایان این ساعت نیز به درمانگاه های صلواتی مراجعه کنند ویزیت خواهند شد.

مدیر درمانگاه سیدالشهدا گفت: پزشکان این درمانگاه ها شامل پزشکان داخلی، اطفال، پوست، زنان و زایمان، تغذیه و چشم خواهند بود.

طاهایی افزود: در تهیه دارو به مشکلی برنخورده ایم و دارو برای مراجعه کنندگان نیازمندی که قادر به تهیه دارو نیستند تهیه و به حد نیاز موجود است.

مدیر درمانگاه سیدالشهدا گفت: در دو ایستگاه دبیرستان دین و دانش و مدرسه امیر کبیر مراجعه کنندگان می توانند آزمایش دیابت بدهند که قند خونشان گرفته می شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر پنج هزار مراجعه کننده در درمانگاه های صلواتی ویزیت شده اند و به مراجعه کنندگان نیازمند حدود یک میلیون تومان پرداخت می شود تا بتوانند بیماری خود را کامل درمان کنند.

طاهایی با اشاره به اینکه در ایستگاه  صلواتی عوارضی اتوبان قم- تهران ایستگاه های فرهنگی هم برپا است بیان کرد: ایستگاه نقاشی با موضوع عاشورایی آماده  حضور کودکان است تا نقاشی های خود را با این موضوع طراحی کنند و در نمایشگاهی که در همان مکان برپا است این نقاشی ها نصب می شود.

وی خاطر نشان کرد: نماز جماعت ظهر عاشورا نیز با حضور مراجعه کنندگان و پزشکان در ایستگاه ها برپا خواهد شد و تعداد پزشکان حاضر 35 نفر است که تعدادی از آن ها از تهران برای این برنامه می آیند.