پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم...

پایگاه درمانی سیدالشهدا علیه السلام

بسم رب الحسین علیه السلام
إنَّ لِقَتل الحُسَین حَرارَه فی قُلُوب المُومِنینَ لا تَبرُدُ اَبَداً
همانا از شهادت حسین (علیه السلام) حرارتی در دلهای مومنین است که هرگز به سردی نمی گراید.

مرا درد و مرا درمان حسین است...
مرا اول مرا پایان حسین است...
دل هرکس به ایمانی سرشته...
مرا هم دین و هم ایمان حسین است...

پیوندهای روزانه
رایزن فرهنگی ایران در کویت گفت:دولت واهل تسنن کویت در روزهای محرم همکاری خوبی با عزاداران حسینی در کویت دارند واین باعث شده که شیعیان کویتی با خیالی آسوده به عزاداری خود درکویت بپردازند.


 به گزارش خبرنیوزاستان قم به نقل ازستاد خبری درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم ،رایزن فرهنگی ایران در کشور کویت در بازدید از درمانگاه صلواتی سید الشهدا با اشاره به این مطلب اظهار داشت:در کشور کویت بیش ازهزار حسینیه وجوددارد وکشور کویت در این زمینه همکاری خوبی با شیعیان این کشور دارد.

دکتر عباس خامه یار افزود:شیعیان کویتی در ماه های محرم وصفر حضور گسترده ومؤثری در عزاداری حسینی دارند وحتی خیلی از بزرگان سنی آن کشور نیز برای اعلام همبستگی ووحدت خود باشیعیان ،در ایام محرم وصفر کمکهایی به حسینیه ها ومجالس حسینی نیز می کنند.

وی گفت:در ایام محرم وصفر،تمامی شبکه های ارتباط جمعی در کشور کویت در خدمت عزادران حسینی قرار می گیرد وشیعیان بدون هیچ مشکلی به انجام عزاداری وتبلیغ شعائر دینی موذهبی خود از طریق این شبکه های اجتماعی می پردازند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:ما در همین راستا نتیجه می گیریم که هرچه به مذهب تشیع وبه ویژه فرهنگ عاشورایی از سوی دشمنان اسلام حمله صورت می گیرد،تمسک مردم وعاشقان اهلبیت به این شعائر بیشتر می شود.

وی در مورد درمانگاه صلواتی سید الشهدا نیز می گوید:رسالت شهادت امام حسین(ع) ویاران با وفایش یک رسالت فرهنگی بود وبنظر من وجود ایستگاه های فرهنگی می تواندتاثیرات بیشتری نسبت به ایستگاه های غذایی در ترویج فرهنگی عاشورایی داشته باشد.وراه اندازی اینچنین درمانگاهی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی